bebek_29 yarın 20. Hafta olacak cinsiyet en son kız denildi ama ayrıntılıyı bekliyorum☺️ daha önce erkek denmişti sonra kız oldu derken şuan içim cinsiyette bir netlik yok. Bel ağrısı dışında bir sıkıntı m yok o da hareketsiz kalırsam ağrıyor hareket halindeyken hissetmiyorum birde uyandıktan sonra elim ayağım bi titriyor bulantı gibi ama değil gibide bişeyler atıştırıp dinlenince geçiyor 🙈 hamileliğim başından beri bu durum var maaleeef ama sanki biraz hafifledi eskiye nazaran ☺️ sizin nasıl geçiyor ☺️