Gull9186 Merhaba 🌞 en etkili çatlak kremi hangisi çok güzel dediğiniz kullandığınız etkisini gördüğünüz bir ürün var mı? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Yalinn8 Gull9186 ben lierac kullaniyorum basindan beri hic catlamam yok ama yapisal mi jelden mi inan bilmiyorum cunki annem de hic catlamamis. Ki kilo da aldim.
Eysanyumlu Gull9186 bende lierac kullanıyorum 6 aylık olduk ama sürekli de yağ ile nemlendiriyorum. Artık ara ara kantaron yağı sürmeye de başlayacağım
Odaanne Gull9186 3.aydan beri yağlar kullandım aynı sefa kremi kullandım. 32.haftada çatladım. Çok kilo da almamama rağmen. Çünkü suyum fazla karnım gereğinden büyük ve gergin. Pahalı kremler almadım çünkü çatlayacağı varsa çatlayacagini biliyordum. Çünkü annem ve ablam harita gibi. 😒 sonuç bende de oldu ama hala hep nemlendiriyorum ki çatlaklar büyümesin
Gull9186 Yalinn8 ay ne güzel sanırım yapı sizinki şanslısınız 🤗çoğu arkadaşım lierac kullanıp aşırı çatladı boşa gitti para diyorlar 😏
Gull9186 Eysanyumlu kantoronu bende kullanıyorum zeytin yağı bebek yağı şu an yok ama ileride çatlarsın diyorlar bakalım umarım olmaz 🙅♀️
Totuu Gull9186 yag karisimlari kullandim ama hic bir seyin bir fayda etmeyecegini dusunuyorum dogrusu.
Sedali60 Gull9186 hiç çatlamam sanıyordum ama 35.haftada başladı engel olamadım öncesinde bebe yağı kullanıyodum çatlaklar başlayınca madecassol aldım sanki durdurdu şuan 38.haftadayım ilk baştaki çatlaklar fazla ilerlemedi
Efberkn Ben öğrendiğim ilk andan itibaren bebekyağı bütün vücuduma uyguladım ayrıcada hindistan cevizini devamlı kullandım şuan yırtık çatlak olmadı doğuma 38 gün kaldı ve 10 kilo aldım
Gamze88 Gull9186 şuan sadece bebek yağı kullanıyorum,vücut çatlamaya müsait ise zaten çatlarsın,bende şuan çatlama yok cnm, ama dünya para da verme derim❤️
Efberkn Gull9186 evet soğuk pres olan krem gibi zaten eritmeye gerek yok çay kaşığıyla alıp elinize biraz karnınıza vücudunuza yedirirken eriyo kendiliğinden
Sla52 Gull9186 mustela canım 32 haftalığım çok şükür hiç çatlağım yok ki bizim ailede genetiktir çatlaklar 😃