Kızlar adetim gecikti. 18 güm kadar. Test yaptım çıkmadı. Öncesinde 3 aylık korunma iğnesi vurulmuştum. Sonra adet oldum . 14 gündür adem devam ediyordu. Bir sabah sancıyla uyandım daha sonra beyaz bir et parçası düştü rahatladım ve sonrasında adetim baya azaldı. Sizce bu düşük olabilir mi ?