Nanelimon_19 Kızlar çarşamba günü sezeryan doğum yaptım yarın ilk doktor kontrolüm var neye bakacak tam olarak bilgisi olan var mı
Meliss00 Nanelimon_19 Merhaba benim sadece dikişlerimi kontrol etmişti ultrason ile iç dikişlerinizi kontrol ediyor
babyandmom__ Nanelimon_19 Dikişine bakacak varsa bantını çekicek. Bir de karından usg çekiyor da neye bakıyor onda bilmiyorum
dilaradoyan Nanelimon_19 varsa dikişinizi alır dikiş yerinizi kontrol eder. Bir de karından ultrason bakıyor organların rahmin durumuna iç dikişlere. En fazla 5dakikalık bi kontrol yani
Betiniss Nanelimon_19 evet normal zamanla düz şekil alır daha yeni olduğu için ve ipsiz yapıştırma dikişse daha şiş gibi duruyor
Nanelimon_19 arasmoms_ tamamdır çok teşekkür ederim dün muayene oldum dikişlerime baktı bide ultrasonla karnıma baktı