Mybabyyyyy1
Canım anneler, sizin gibi endişelerim oldukça yoğundu hatta neye uğradığımı şaşırmıştım acilde erken doğum riskin var açılman var ve kese aşağı inmiş her an doğum yapabilirsin dediklerinde.
Bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de suyum gelmişti 18. Haftamda ve kaybetmiştim bebeğimi. Tekrar aynı şeyleri duyunca yine aynısını yaşayacağım sandım.
Amaaaa sürekli yatarak tuvalet yemek ve namaz haricî kalkmadan 33. Haftaya kadar geldim elhamdülillah. Bu hafta doktorum kısa süreli yürüyüşe müsade etti sadece.
İlaçlarınızı düzenli kullanın mümkünse kalkmayın stresten uzak durun herşeyin çok güzel olacağına inanın ve bol su için. İnanın Rabbim nasip ederse herşey oluyor.
Sağlık ve şifa diliyorum sizlere, hepimize ❤️