Merhaba bugün 19 +0 günlüğüz ama öğle sonu vajinamda tuhaf bi şekilde bişey hissediyorum internetten falan araştırdım bişe bulamadım ilk gebeliğim tecrübesizim.doktor kontrolümede daha var.vajinamı sıkınca bi fazlalık sanki yukarı çıkıyor serbest bırakınca normale dönüyor gibi sanki bi fazlalık var vajinamın hemen içinde böyle bir sorun yaşayanınız oldumu doktora gitmem lazım mı sizce kızlar