Htcilbay Merhaba arkadaslsr 31+3haftalik ikiz gebelik hamileyim. Sizler kaçıncı haftada nst ye girdiniz ?
nnisanannesiii Htcilbay cogul gebelik değil ilk nst 31.haftamda girmeye başladım 2 haftada bir giriyorum
Blzlg Htcilbay şu an 31+5 ve 32 yim valla bugün gittim 15-15 dkdan yarım saat sürdü. 2 hafta sonrs tekrsr gel dedi. Bu arada çok yakınız bebişlerin kilolaları nasıl
Htcilbay Blzlg cnm yarın doktora gideceğim. Ama 1 ay öncesi gittiğimde suyum fazlaydı bebislerde öndeydi. Şekerden hatta suphelendi çok şükür iyi çıktı sonucunda kafam rahatladı.
Htcilbay Suavage_mom oh maşallah ne güzel bnde yarin girerim ozaman kontrolumde Rabbım herkesim bebisini zamanında kolaylıkla sağlıkla doğmasını nasip etsin inşallah ☺️🤲
Tomurcuk123 Htcilbay canım bay sorcaktim ikiz gebelik te ilk kan testi verdiğinde değerin kaç çıkmıştı benim değerim 14858.0 çıktı hala doktora gitmedim senin değerin böyle çıktı mi
Htcilbay Tomurcuk123 canım bnm tup bebekti. Tranferimjn 12 . Günü yani tam adet günümde 1000 çıkmıştı. Maşallah seninkide baya yüksek kaç gün sonra verdin. Adetinin kaçıncı günü oluyor.
Tomurcuk123 Htcilbay adetimin 3. Günü test verdim bu değer çıktı çok yüksek dış gebelik olmasından korkuyorum
Htcilbay Bu arada nst ye girdim kızlar sancı çıktı. Geçen haber vermeyi unutmuşum. Doktor cuger geliştirici yaptı. Ne olur ne olmaz.doye bakalım hayırlısı temmuz 12 ye kadar.dayanmak istiyorum. İnşallah beklerler ogluslarim.
Htcilbay Tomurcuk123 yok kuzu içini ferah tut. Bnce bir doktora görün en kısa zamanda en azından içinde rahat eder.
Tomurcuk123 Htcilbay bugün gitcem kuşum allhin izniyle bı görsem ultrason da bebek için tedavi goruyodum ama kendiliğinden oldu