anon1 Kuşlar nst de sancım çıkmadı ama doktor yarın tekrar gel dedi acaba bayrama giricez diye mi tekrar çağırdı 1 cm açıklıktan ne kadar sonra doğum olur ki. Nst de sancım yoktu geçen hafta bile daha çoktu ama tekrar çağırdı
Nisaacarr Lina1302 bende yaptıran birisi yazmış ona sordum kendini kasma rahat ol acımıyor o zaman dedi rahat olmaya çalış dedi bende daha alttan muayne olmadım 5 inde randevum var bakalım ne olucak
ranabetul Lina1302 ben iki defa alttan muayene yaptırdım tamamen kendinizi kasıp kasmamaya bağlı olduğunu düşünüyorum. Gevşetip rahat bir şekilde durursanız acımıyor hiç sadece parmak giriş çıkışı haliyle tuhaf oluyor. Ama kastığınız zaman rahatsız ediyor. 🙏🏻
anon1 Lina1302 ben vajinismustum gebelikten önce ona rağmen çok acıdı diyemem derin nefes al zaten hemen bitiyor
anon1 Lina1302 38+2 normal doğum istiyorum inşallah bakalım daha 1 cm açıklık var sancı falan da yok 🥲
Lina1302 anon1 ayy iyi cesaret valla benimde bu ikinci gebeliğim ilk doğumum normal idi çok korkuyorum bende ya