Evımız 25.7 derece ama yatak odası serin bu zamana kadar hep pıjama takımı gıydırdım ama havalar sıcakları beslenırken çok terlıyor. Tulumu vardı ama fermuarlı yara oluyor fermuar kısmı, uzun pıjama altı ve kısa kollu ıle yatırsam yeterlı olurmu ınce bı battaniye örtsem bıde kolları açıkta yatıyor arada üstünü de açıyor kafam karıstı