Fnd25 keşke sadece fsh düşünebilseydim. Eşimde morfoloji düşüklüğü var, bende rahim y şekli.Yani sadece fsh olsa belki bu kadar takmam fakat sorunlar çok olunca durum bu. Peki bu yükseklikle gebe kaldınız ya sonrası? Bu gebelikten sonra hormonlar nasıl oynar?