Kızlar 39+3 bugun doktor alttan muayene etti ve bebegin basinin daha yukarida oldugunu soyledi. Muyene ederken rahmi uyardigini soyledi ve sonrasinda ara ara sanci gelmeye basladi. Yuruyus yaparken sancilar artiyor ama dinlenirken daha az samci var. Bu uyari dogumu tetikler mi