Hastane paketleri oluyor ama doruk paketleri peşin istiyor malesef oda bütçe zorluyor 12 haftadan itibaren 67 bin dediler baştan olursa burda okumuştum 80 binmis normal doğum 45 bin fakat bu temmuzda ara zam muhabbeti duydum yani doktorumdan cok memnunum sade dogum olarak düşündük suan bu zam olayı tedirgin ediyor ya