_Melikedlk Yarın kontrole gidicem kızlar bende gebelik kolestası var enzimler yüksek cıkınca yatış verecekler dua edermisiniz herşey normal olsun ⚘️
Glhayat_54 Gecmiş olsun.. Bende 39.haftadayım ve yarın sabah kontrolüm var cok stresliyim ne durumdayız acaba.
Melissayda 37+4 oldum yarın randevum var kan verip, anestezi ile görüşeceğim miniğimi özledim son kontrol umarım her şey yolundadır inşallah 12 haziranda da sezaryen olacağım. İnşallah her şey istediğiniz gibi ilerler rabbim yardımcımız olsun 🙏🩷