Canan1991 gün içerisinde fazla aktif olduysanız ya da biraz fazla ayakta kaldıysanız geçmeyen bel ağrısı çok normal, bunlar yalancı sancılar oluyor genelde. Bir de Doğum sancısı sürekli olan bir şey değil düzenli vurup geçiyor ama tabi ki son haftalarda her şeyi dikkate almakta fayda var, zaten yarın kontrolünüz varmış nst de sancınız düzenli mi yoksa yalancı mı net belli olur. Ben 30+1 im son 2 haftadır sizin yaşadığınızı her akşam yaşıyorum çünkü 2,5 yaşında oğlum var yani gün içerisinde fazla aktifim🥲