Benimadimanne 10 yıllık evliyim evlendikten 4 yıl sonra tüp bebekle hamile kaldım ikinci çocuğu kızım doğduktan 5 ay sonra dusunmeye başladım .şuan kızım 5 yaşında o zamandan geçen yıla kadar olmadı. artık geçen yılın sonlarında tamamen çocuk istediğinden vazgeçtim tekrar tup bebek için tedaviye gitmek doktor doktor gezmek istemedim . Çok dua ettim ve duamin sonunda Rabbime biraktim.herşey Allah’tan ve ben 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim🥹 tamamen teslimiyet ve Allah’a bırakıp akışında ilerlemek rabbim isteyen herkese nasip etsin içinde de sizin gibi anne olmak isteyen tüm anne adaylarına nasip etsin. içinizi ferah tutun tevekkül edin