Seymaoztrk27 38 de doğum yaptım bebegim kakasini yemis kuveze aldılar başına böyle bisi gelen var mı ne kadar kalir
Merliii Seymaoztrk27 neden yemiş ki? 38 erken bir hafta aslında. Daha geç doğan bebeklerde oluyor diye biliyordum. Doğumunuz nasıl oldu? Geçmiş olsun Allah şifa versin, sağlıkla en kısa sürede çıkar inşallah 🤲
Fatmaatc Seymaoztrk27 çok geçmiş olsun. Ablamın oğlu yemişti 2 ay yattı yoğun bakım da Şuan 4 yaşında maşallahı var. Bolca sabır diliyorum çok zor bir durum biz çok zor atlattık
kronikyorgun_23 Benim kızım 41 haftalıkken yemişti 10 gün küvözde kaldı çok şükür atlattık o süreç berbattı ilk doğumumdu hayaller planlar hepsi havada kaldı ama sonu güzel oldu şükür sizde dua edin geçecek bu günler
Oykulum-61 kronikyorgun_23 çok sağolun paylaştığınız için evet bende dünden beri kötüyüm çok zor insan karşılamayınca anlamıyor
Oykulum-61 Sunshine__ çok şükür sizinki kalmamış bize de 5-6 gün yatar denildi ama besleniyor süt yolluyorum hareketli
Oykulum-61 Seymaoztrk27 çok şükür 🙏 rabbim sağlıkla büyümeyi nasip etsin inş bende oğlumu alırım kısa zamanda