Kızlar 35+6’dayım. Ara ara mide bulantılarım oluyor. Normal midir? Komşularım doğum belirtisi dedi ama hiç bilmiyorum. Bir de sürekli uyku hali var. Bebeğimin hareketleri canımı yakmaya başladı. Karnım sertleşiyor ve vajinal kasılmalarım oluyor. Doktorum artık saat başı olacak bunlar 10 dakikaya bir olduğu zaman sıkıntı demişti. Ama bu mide bulantısı ve insanların tepkisi kafamı karıştırdı.