Busra_12358 Brcnbysl bende 35+0 oldum bugün benimde bebek bı anda gelip karnımın bitarafini yukarı kaldırıp durup gidiyor galiba kasılma bu arada da adet sancısı gibi geliyor benimde öğleden sonra kontrolüm var bebek başı asagilamisti korkuyorum
Brcnbysl Kubratnl çok saol canım sürekli nst bağlıyorlar bakalım inşallah durdurmaya çalışıyorlar ama kasılma sürekli artıyor
Brcnbysl Busra_12358 kuzum ben 33. Haftadan beri sancı çekiyorum hee hafta 2 gün yatış veriyor durdurmaya çalışıyorlar sancıyı böyle giderse 36 da alcam dedi