Kızlar merhaba 25 haftalık gebeyim ama göbeğim sanki 8-9 aylık gibi baktıkça moralim bozuluyor,hastaneye gittiğimde 30 haftalık gebelere bakıyorum bide kendime benim göbeğim onlarınkinden daha büyük,afedersiniz sütyen takamıyorum bi saatten sonra batıyor beni çok rahatsız ediyor,sizler ne alemdesiniz?bu arada 10 kilo aldım 🥲 özellikle geceleri karnım patlicak gibi