momtobe__ Boş gebelikte her şey yolunda gidiyor taaki bebeği gormeyene kadar en azından benimki öyleydi kesem bile haftama göre büyüyordu en son 10.haftalara kadar bekledik bebek oluşmadı,ama senin haftan çok küçük boş gebelik diyebilmek için o haftalarda gittiğimde benimde bebek görünmedi yine aynı şeyi yaşadım diye çok korkmuştum ama öyle olmadı 10 gün sonra gittiğimde bebeği görmüştük,inşallah sizde görürsünüz moralinizi bozmayın daha çok erken sizin