Esnsntrk 30 Mayıs da adetim bitti. 31-1-2 Mayıs da korunmasız ilişkim oldu ovulasyon testim de 2 Mayıs da tam çift çizgi çıktı. Bugün yani 3 Mayıs da yaptım tek çizgi çıktı . Yumurtlama bayağı erken olmus. O günleri değerlendirdik sizce doğru mu
Nurellaaaaaaa1212 Esnsntrk canım haziran ayındayız. Testlerini sıralı şekilde buraya atarsan fotoğraf olarak yorumlayalım. Bazen lh hormonu dalgalanma yapabiliyor pik olmasa da pik sanabiliyoruz
Busraaaakkk Esnsntrk evet canım doğru ilerlemişsin çatlama gününü de yani çizginin silikleştiği günü de değerlendirmişsindir umarım
Esnsntrk Nurellaaaaaaa1212 tamamdır https://photos.app.goo.gl/BYZi5Z2DwY6Q55hX8 31 Mayıs 1 haziran 2 Haziran da iliski oldu Ve bugün ki en son olan silik. Bugünü de değerlendircem ama
Esnsntrk Busraaaakkk bugün siliklesti işte dün pik ti. Hala degerlendirme şansım var galiba . Testi 1 saat önce yaptım
Nurellaaaaaaa1212 Esnsntrk evet 2 pik olmus bugünü de değerlendir ama teste devam et bence ikinci yumurtlama olursa onu da değerlendirirsin