Seyma190623 mrvt94 bunlar kötü bir şey değil bağışıklığının olduğunu gösteriyo canım aksine iyi bir şey hamilelikte enfeksiyona antikorun var bi nevi
yasarceyda12 mrvt94 canım enfeksiyonları daha önce geçirmişsin demek kötü birşey değil diyemeyiz daha geçen bi doktorun videosuna denk gelmiştim bunlar yüksek çıkınca bakıyolarmış bi kaç şeye daha öncemi geçirdin yoksa vücudundamı var aksatma bence
Boncuk19 yasarceyda12 doktorlar açıklıyor aslında igg olanlar geçmişte geçirdikleri igm olanlar mevcut hastalığı yani bunlar temiz bunlarda bişi yok benimde aynısıydı doktor istediğimiz sonuçlar dedi
yasarceyda12 Boncuk19 bizimki hepsi normal değerdi canım anormal olan bizmiydik. Demek istediğim kontrol edecekler hastalığı şu an mı geçiriyor yoksa daha öncemi örnek verim birinde kızamıkcık enfeksiyonu diyor mesela bende önceden geçirdim bende niye yanmıyor
Boncuk19 yasarceyda12 tamam işte bende diyorum ya canım igg olanlar (anti rubella igg ) geçirmiş oldukları eğer vücudunda o hastalık veya ona bağlı virüs varsa onun için igm yi değerlendiriyorlar
yasarceyda12 Boncuk19 tamam bende diyorum ki sana bende kızamıkcık geçirdim vs benimki yanmıyor bide 2. Hamileliğim bunlar olması gerekenler dedi diyosun ya bizimkilere neden birşey denmedi ondan diyorum
Boncuk19 yasarceyda12 onu bilmiyorum işte benim geçirdiklerimin hepsi kırmızıydı bağışıklığın var bunu istiyoruz zaten dedi doktorum