momysss Silik görüp test verenler, negatif olup hala umutla bekleyenler son 3 günümüz🥹 ne hissediyosunuz olsaydı şimdiye illa cıkardı demi ben böyle düşünüyorum
Hilal6161 momysss 4 gün var bata canım ben kan verdim 55 çıktı yarın sabah test yapıcam koyulaşıcak mı diye bakıcam
Littlegirl momysss adetim gelecekmi gelmiycekmi bekliyorum şu zamana kadar hiç test almadım da yapmadımda😂
Cicek4406 momysss bat 9 benim test yaptım bugün silik çıktı ama güvenemiyorum yine de bir iki gün sonra kan testi vericem https://imgyukle.com/i/CMdIqf testim bu şekilde yorumlar mısınız
momysss Cicek4406 var canım hangi marka test ben artimed yaptığımda hep silik cıktı ama diğer markalar negatif :/
Hilal6161 momysss yaptın mı tekrar test ne kadar var adetine belli olmaz canım burda adet günü silik çizgiyle öğrenenleri gördüm ben
Hilal6161 momysss hayırlısı canım ya bende 5 aydır deniyorum bakalım belki bu ay olmuştur emin değilim bende
kahveseven Ben varım canım bat 6 haziran. Az önce test yaptım yine negatif 🥹 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
momysss kahveseven benimde bi silik bi boş testler yanlış diyr düşünüyorum hamile olmadığımı düşünüyorum artık