llsenoss ben kendi tecrübemi anlatmak istiyorum, öncelikle dahiliyeye gittim gebelik planladığımı ve kan değerlerimi öğrenmek istediğimi söyledim. Kan tahlili verdim sonuçlarım çıktı demir eksikliği olduğu için de ilacına başladım bir de folik asit yazdı hoca.
Ama ben devletin verdiği folik asit kullanmak istemedim aktif folat formda olan bi folata başladım , ilk ay denedik olmadı , ikinci ay denedik olmadı , adet düzenim bozuldu , erken adet olmaya veya gecikmeye başladım kendimi triplere soktum , sürekli evde test yapıp moralimi bozdum durdum . Sonra bi üç hafta kadar annemlere gittim şehir dışına , donuste stresimi atmıştım , eşimle düzenli olarak birlikte olduk , ve o ay hamile kaldım şimdi 12 haftalık hamileyim 🌸