Elifce91 Merhaba hanımlar 27 mayısta ikili tarama testi yaptırdım. Kan sonucu çıkmış. Rapor da olması lazım sanırım onu e nabızda nasıl görebilirim. Raporlarım kısmında mı gözüküyor?
Birhayalimvr Elifce91 bende simdi ona baktim ya 10.da verdim bugun degerler tahlil sonuclarimda cikmis ama dr 10 gun sonra cikar demisti kafam karisti
Aassssyyy Grafikle bakılıyor e-nabıza yansıyan değerler bir şey ifade etmiyor bende yeni yaptırdım sonuç o şekilde çıkıyor :)
Elifce91 Aassssyyy Ben kan sonucunu 2 gün sonra gördüm e nabızda ama doktor tarama testinin 2 veya 3 hafta sonra çıktığını söylemişti. O zaman sonuç çıkmış mıdır
deryakrgz Birhayalimvr tahlil sonuçları çıkıyor e nabızda gözüküyor ama grafik doktorun ekranına düşüyor. Doktor ona göre yorum yapıyor.
Birhayalimvr Elifce91 sali verdim kan bende 15 gun sonra dediler ama bugun e nabizda sonuc gorununce acaba cikti mi dedim. O grafikli olan sonucu doktor mu veriyor canim
Elifce91 Birhayalimvr bende kan sonucunu 2 gün sonra gördüm e nabızda. Ama grafik doktorun ekranında gözüküyor. E nabız yansımıyor. Siz 15 gün sonra gidin her ihtimale karşı sonuç çıkmış olur.