Asyarslan60 Merhaba 28 Mayıs 62 01 Haziran 352 3 Haziran 1100 Beta artışı nasıl?bugün doktora gittim kese gözükmesi daha erken haftaya çağırdı 🌸❤️
Asyarslan60 Sydnr58 teşekkür ederim öncelikle cevabınız için🌼bir siteye hesaplaytığımda yüksek ikiz gebelik vs yazdı kafam karıştı böyle artması zaten ilk zamanlarda normal dimi? @yesimvera
Ayseguls_baby Asyarslan60 merhaba canım sanmam ikiz olduğunu ben ilk öğrendiğimde 880 di 3 gün sonra 4470 olmuştu. 10+2 haftalığım tek benimki
yesimvera Asyarslan60 normal canm benim adetim 2 gün gecikmişti kan verdim 267 çıkmıştı 2 gün sonra verdim 830 a yükseldi yani 3 katından fazla yükseldi bende ikiz gebelik diye düşündüm doktoruma sordum olabilir ama tekil gebelik olma olasılığı dağa yüksek dedi ve değerin yüksek olması ikiz gebelikle alakası da yok canm
Asyarslan60 yesimvera bende öyle yazınca acaba mı dedim,çok teşekkür ederim 🌸 Benim sat ile gebelik uyumsuz geç yumurtlama olduğu için yumurtlama tarihe göre 4+4 şuan Haftaya kese gözükür mü acaba 5+5 oluyor
Ayseguls_baby Asyarslan60 ikizlerde baya binlerde çıkıyormuş canım ben de bilmiyordum ikiz mi acaba diye düşünüyorduk biz de ❤️
yesimvera Asyarslan60 kese görünür canım. Son adet tarihime göre bugün kese 6 haftalık göründü. Senin de 5+5 görünecektir inşallah
Asyarslan60 Ayseguls_baby birde doktorum benden bugün haftaya gelirken bu testleri istedi bu haftalarda mı bakılıyor Toksoplasma Ig M Toksoplasma Ig G Rubella Ig M Rubella ( Kizamikçik) Ig G CMV Ig M CMV Ig G Varicella zoster Ig G
Ayseguls_baby Asyarslan60 evet canım sağlık ocağına yönlendirmişti beni doktorum. Hem girişini, hem de gerekli tahlilleri yapsınlar inceleyip ona göre vitamin takviyesi vs vericem demişti. Ek olarak idrar tahlili de yapmışlardı gebelikte enfeksiyon çok önemliymiş