Gmz112 Merhabalar 40 haftalık olacağım yarın bugün ki kontrolde doktorum suyun azaldığını plesantanun yaşlandığını söyledi yarın suni sancı ile doğumu başlat bence dedi çok kararsızım bu durunu yaşayan oldu mu?
Mcz-01 Suni sancı nasıl birşey acaba kendi sancında azda olsa nefes alıyosun aralsrda ama sunide hic sancı gitmiyomuş sürekli yaşıyormuşsun doğru mu acaba