bebek_29 Diyarbakır’da yaşıyorum şuanda hava gök gürültülü sağanak yağışlı⛈️baya yağmur sel olmaz umarım
minigimleseruven bebek_29 bende Diyarbakır’da bi ilçedeyim , burasıda dünden beri fırtınalı 😆 yaz geldi derken kış geldi
bebek_29 Meltemanneolsun evet o taraflar çok sıcak kuşadası çok güzel bir yer birgün gelmeyi çok istiyorum tatile
Alya05 bebek_29 batmanda öyle sel olacağını sanmıyorum burasıda gök gürültülü henüz öyle güzel bi yağmur yok
MujganisMom Yazmelegi_ Vallahi öyle bir sıcak oluyor bir soğuk oluyor ne giyeceğimizi şaşırdık. 🤦🏻♀️🙂