ElmasSs Ezgiari Bende bu konuda kararsız kalanlardanım ama galiba manuel alıcam 60tl civarı babyplus onu deneyip sonra gerekirse elektrikliye geçerim işimi görürse de almam çünkü elektrikliler baya pahalı manuel işimi görürse o kadar para vermemiş olurum
TimuinMeliskdem Ezgiari bende çalışan olmadığım için manuel aldım ebebekte avent indirime girmişti 120 liraya onu aldım
Englishteacher Ezgiari çalışan biriyim ve sabırsızım elektrikli avent aldım Manuelle uğraşamam dedim bide duyduğum kadarıyla manuel çok verimli değilmiş
Nuraydiyebiri TimuinMeliskdem Englishteacher Ezgiari Tekli olandan mı aldınız çiftlilerden mi kızlar?
Salmanc TimuinMeliskdem baby plus elektrikli teklisi 143₺ idi insirimde aventin manuelini alacağıma elektrikli alim şansıma dedm ve aldım benden bir kaç aaat sonra emziren arkadaşm aldı çokta memnun kaldı
TimuinMeliskdem Ezgiari şubat indiriminden aldım aventin pompası diğer sitelerden de baktım da uygundu bu joker civil onlarda yoktu indirim
Englishteacher Nuraydiyebiri tekli benimki zaten avent in çiftlisi yok bildiğim kadarıyla yani ben hiç görmedim 🤷🏻♀️
Esn Ezgiari manuel aldım çalışmadığım için wee babynin çoğu kişi memnun kalmış gerekirse ilerleyen zamanda elektrikli alırım diye düşündüm
enan Ben lansinoh aldim e bebekte indirim vardi 2li güzel görünüyor denemedim bebeğim gelince insallah ama yorumlar cok guzel manueller ritmik olmadigi için zarar verebiliyormus diye duydum 😓
TimuinMeliskdem Salmanc karsı komşum baby plus manuel almış pek memnun kalmamış çok pompa degiştirmiş iki bebeği var onun demesi üstüne avent aldım