Bugün 39’um, ilk gebeliğim normal doğum çok istiyorum ama gelen giden yok😀 geçen hafta çatı muayenemde normal doğuma uygunsun demişti doktorum ama bu hafta kontrole gittiğimde bebeğin kafası hala biraz yukarıda kanala girmemiş dedi. Pozisyonu iyi fakat gelmek istemiyor gibi arkadaş 😅