Tugraninannesi Aşkım hamilelik o kadar öznel bi konu ki , ne normal ne değil bunu kimse bilemez bence :) ben ilk haftalarda çok istahsizlik yaşadım yemeklerden soğudum herkes bana bulantın başlar yakında dediği için strese girdim ama 12. Haftaya geldim hiç bulantım tiksinmem olmadı boş yere kendimi strese sokmusum . Bu aralarda iştahım çok açık , bir gün doymak bilmiyorum bir gün ağzıma lokma koymuyorum . Bence hepsi çok normal