ayseadn Ben 16. Haftadan beri düzenli ilaç kullanıyorum ona rağmen 30. Hafta sonrasında demirim düşüşe geçti ilacı 2 ye çıkardık yine çözüm olmadı elim kolum kalkmamaya kafamı kaldıramamaya başladım kalbim çok çarpıyordu. En son cumartesi günü 34+1 de damardan demir takviyesi aldım. Değerim hemen yükseldi, çok da iyi geldi enerjim geri geldi gözüm açıldı resmen cidden çok önemli bir şeymiş. Ek olarak ilacı alırken demir emilimini arttıracak şekilde almaya çalışıyorum çay kahve süt ürünü vs tüketeceksem 1 saat ara koyuyorum. Öncesinde yada sonrasında emilimi arttırsın diye C vitamini almaya çalışıyorum portakal suyu/limonlu su/bol limonlu yeşillik gibi