Yucci Giden var mı iyi bir doktor var mı acaba ben çatalcaya yeni taşındım gebelik şüphemde var yarın kan vereceğim.
Bebegim3444 Yucci sabah erkenden gitmen lazım. Sağlık ocağı gbi belli bir saate kadar kan alınıyor. Değişik bir hastane orası. Bende kan tahlili için gitmiştim yarın sabah gelin demişti doktor. Muayne bile etmemişti.
Fatmakus25 Yucci ben gidiyorum İlknur hanım cok işinin ehli bir doktor araştımadan gelmiş bi doktor kendisi…. Çatalacada oturuyorum zaten her ay ona gidiyorum muayene