Senemsusi iple dikiş olmuyor canım yani iç dikişler iple oluyor ama üst dikiş yapıştırma bantla yapıyorlar sadece o yapıştırma izi kalıyor çizik şeklinde internetten görsellere baktım size fikir olsun diye ama onlar ilk haliyle öyle bir iz kalmıyor ben tentürdiyot sürmüştüm ilk zamanlar çok az beyaz bi çizik var birde kremler oluyormuş iz azaltmak için araştırın isterseniz