Kızlar bugün doktora gittim alttan muayene yaptı başka bişey için yaptı aslında ama iyiki de yapmış yoğun akıntım var ve enfeksiyon var dedi fitil verdi 3gun kullanacağım ama sürekli tekrarlıyor bu enfeksiyon günlük iç çamaşırı değiştiririm iki günde bir duş alırım bol su da içiyorum ama niye böyle oluyor anlamadım bebeğe geçecek diye de korkuyom açıkçası varmı başka çözüm önerileriniz