Kızlar lütfen enfeksiyonu aksatmayin benim enfeksiyon yüzünden açılma ve rahimde kısalma oldu serklaj oldum. Serklaj olana kadar damardan antibiyotik verdiler 1 hafta hastanede yattım tam anlamıyla süründüm. Serklaji bile enfeksiyon varsa yapmıyorlar. Daha kötüsü enfeksiyonlar bebegin kesesini deliyor. Bende onemsememistim ama başıma geldi. Siz bari önlemini alın. Enfeksiyon ile savaşın bebeğinize birsey olmasın.