Kızlar 10. Haftanın başındayım yediğim bir şeyden mi oldu yoksa idrar yolu enfeksiyonumu oldum anlamadım farklı olarak bugün sadece hazır meyvesuyu içtim iki bardak gıda boyası içeriyormu bilmiyorum ama idrarım kahvaltıdan sonra bildiğiniz neon yeşili falan oldu hafifte kasıkta batma var doluluk var galiba enfeksiyon çok su da içemiyorum iki üç gündür mide bulantısı kusma mide ağrım falan hepsi var doğru düzgün beslenemiyorum da bi kaç gündür idrarı böyle olup düzelen var mı