Bir hafta önce adetim bitti sol kasıgımda ağrı var akıntım desen su gibi sarı şeffaf beyaz ama öyle böyle bir akıntı değil belim de ağrıyor neyin ağrısı bu yumurtlasam bu kadar sancım olmaz herhalde geberecegim enfeksiyon desem değil akıntımda koku yok kaşıntım yok