Iyikilerim Kizlar 13 +5 günlük hamileyim ayak altında çok yanma oluyor olanlar varmı acaba yazarsanız sevinirim..
Gzmcnrates Iyikilerim canım o bendede oluyo 28. Haftaya geldik dahada arttı özellikle sabahları oluyo yere basmak bile istemiyorum