MamaB Bebeğiniz için hemşirelere alt üst takım mı? Tek parça tulum mu verdiniz hemşirelere? Tecrübeli annelerden yanıt bekliyorum.. 🦢
Kelebek90 MamaB hastane çıkışının tümünde tulum olmuyor ki, bende yok mesala. Ondan alt üst vereceğim. Tulum versende olur yani
Kelebek123 MamaB her ikisi de olur. Ben kızımda alt üst takım vermiştim. İçine çıtçıtlı badi üstüne tulum da verebilirsin.
Agg0207 MamaB alt üst takımlar en iyisi evdeyken biraz büyüyünce bile tulum altını degiştrirken çokta rahat olmuyor ben tulum almıştım hep kullanılır diye hepsi giyilmeden küçüldü bile