staRmama cocuguma yaptıgım en büyük kötülük biri sana vurduğunda sen ona çiçek uzat mantığıydı. Cahilmişim gerçekten. Parkta biri vuruyor benim kızım vurma lütfen canımı acıttın diyor cocuk tekrar vuruyor dün. Kızım sabırla anlatıyor izliyorum vurmak cok yanlıs kolum cok acıdı diyor cocuk bir daha vuruyor. Bu arada annesi de izliyor cocugun. Emin olun ben cocugum cocugunuza vursa oturup izlemez uyarırdım bu cok yanlıs bakın kızım karsılığı güzel şekilde veriyor siz orada izliyorsunuz dedim bana e o da vursun dedi. Cocuga bakıp evde nasıl bir yaşantısını anlarım belli oluyor zihniyet bu. Eve geldim o sinirle tekvando kursu arastırdım 😂 eşime de savunma tekniklerini öğretmesini söyledim. Hadi bugün ben gördüm görebiliyorum yarın okulda ne olucak? Herkes biz gibi yetiştirmiyor ki. Ben cocuga tepki vermeyi sevmem ama annesi vermeli bana göre. Kolu kıpkırmızıydı hala bana acımadı anne o bilmiyor vurmamayı diyor. Bu benim sucum ben sucluyum işte…