Kehiylun Son ayda bebek hareketleri ile birlikte karnınızın ağrısını oldu mu ? Bebek hafif bile hareket etse hareket ettiği yer ağrıyor bu normal mi ?
Pinaranneoluyor Kehiylun son ayları bilmiyorum ama 24 25 deyken benimki hareket edince canım çok acırdi magnezyum başladık
Glsmyldz09 Kehiylun kaç haftalıksınız? Korkutmak gibi olmasın ama bende öyleydim meğerse sancıymış kontrole gidip nstde sancı çıkınca doğuma alındım 🙏🏻
Kehiylun dygsss bu biraz farklı gibi geldi normalde evet yeri daraldığı için hareketleri sert olur ağrı olurda hafif bile hareket etse ağrıması ilginç geldi neyse demek ki oluyormuş