_Ece14 Kızlar bugün kan verdim hcgb baktırmak için sonuçlar yarın çıkacak dün test yapmıştım ikinci çizgi silik çıktı ama belli oluyordu şuan karnım ağrıyor hafif nedeni sizce nedir
Parinas _Ece14 valla yerleşirken ağrı çekmeyen hiç duymadım. Hatta ben batma gibi ani sancılar da olurdu. Kanama ya da dayanılmaz ağrı yaşamadıkça normaldir