Kizlar merhaba size sormak istediğim.bir soru var şimdi ben hamile kalmadan önce antidepresan kullanıyordum planlı bı gebelik olduğu için doktora gidip antidepresani bıraktım bıraktıktan sonra adetim de gecikme oldu ve her zaman olan adet tarihimi de kaydetmeyi unutmustum sonrasında zaten hemen hamile kaldım şimdi de tahmini olarak adet tarihimi biliyorum ama bana göre 39 haftalık hamileyim 2 hafta omce doktora gitmiştim 38.4 çıkmıştı doktorum kanalda hatta baya aşağıda her an olur demişti ama 2 hafta oldu halan gelen giden yok doktora da Perşembe gideceğim suphedeyim neye göre doğacak bu çocuk geç mi kalırım acile mı gitsem anlatmak istediğimi anlatabildim mi bilmiyorum.kusurq bakmayın