Kelebek123 İki isim arasında kaldım kızlar. İkisinin anlamı da aynı sayılır. İlk isim Mehmet olacak. İkinci isim Asaf mı Erdem mi? Sizce hangisi daha çok yakışır Mehmet'in yanına?...
melito Kelebek123 erdem anlam olarak çok güzel bir isim.ama asaf da hem ağır hem kulağa hoş geliyor.sanki mehmet asaf daha hoş gibi.ama mehmet erdem de güzel.ay hiç karar veremedim bence siz de karar veremediyseniz kura çekin 😀
Devran Gelecek nesil çocukları hepsi ömer asaf 😊 yani benimde erkek tabi tek isim düşğnüyorum belli değil tabi ama berat koymayı düşündük 31 haftalığım bende yani sen mehmet erdem olur erdem tekbaşınada güzel anlamıda güzel
Kelebek123 Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için. Ben Erdem diyorum, eşim Asaf bir de size danışayım dedim. 😊😊😊
Dilanyusra Yeni nesil çocuklar asaf ismiyle çok dalga geçiyor aa saff geldi diye🤨bence erdem daha güzel 👍🏻