Ben hamileliğimin son ayında sabah kalkınca aniden görme bulanıklığı yaşıyordum o sırada çok kötü oluyordum baş ağrısı oluyordu. Gebelik şekeri böyle bir şey mi doktorum ciddiye almamıştı da şimdi acaba gerçekten gebelik şekerim vardı da ondan mı oluyordum diyorum. Bu arada bunu 4-5 kez yaşadım sadece.