Kızlar bebeğim bugün 11 günlük oldu dün küvezden getirdik küvezde şırıngayla besliyorlardı 2 gün boyunca da ben emzirmeye gittim hastaneye ara ara emzirdim bazen turuyordu bazen tutmuyordu ama eve geldiğimizden beri ne meme ne biberon asla almak istemiyor bir saat uğraşıyorum tutsun diye en son tutuyır onda da çok az alıyor ne yapayım lütfen yardım edin