Busealp Kızlar zaten gebelik istemiyordum 1 gafta önce test yaptım silik cıkmıstı kan vermiştim doktor tarlusal yazsı adet hala olamadom bugun yine kan verdim böyle bisey yazıyor ama ben anlamıyorum 
babymom2026 Busealp benimde böyle çıkmıştı değerim ama negatif canım benim de bir sonraki bat 22 haziran bekle bekleyebilirsen 🥹
Annelikyolundabiri Busealp maalesef 0′ın altında tam saptanamayacak kadar az bir değer. En az 5 üstü olursa gebelik olur
erikarpuz Busealp ne kadar geciktiniz bilemiyorum ki belli olmaz ama bu değer kesin negatif arada kalma durumu yok