Sementa63 tüp bebek olduğu için transfer öncesi başlamıştık. Sonra pozitif sonuç alınca 12.haftaya kadar devam ettik. Tam kesmiştik ki lekelenme olunca geri başladık. 22. Haftamda bıraktım. Bu sefer sancılarım erken başladı ikiz olduğu için. 34.haftaya kadar kullandım. 35 te doğdular. Ben hep vajinal yolla kullandım. En etkili bu şekilde oluyormuş . Bence vajinal kullanın.