Arkadaşlar merhaba benim ilk gebeliğim 19+2 oldum geçen hafta karnımda böyle hafif pıt pıt bi hareketler hissettim acaba dedim bağırsak hareketleri mi ama bağırsak hareketlerini ben anlayabiliyorum bu çok daha derinden gelir gibi sonra 2 kere daha farklı günlerde oldu en son dün yine hissettim aynı şekilde pıt pıt diye 4 5 kere oldu bunlar bebeğimin hareletleri mi sizce